Miejsce pracy: Biuro Związku Miast i Gmin Morskich ul. Wały Jagielońskie 1 z możliwością częstych wyjazdów służbowych

Wymiar etatu: ½ Etatu

Typ umowy: Umowa o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia)

 

Opis stanowiska:

ZMiGM poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora Projektu UE Boatman, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie projektem finansowanym w ramach programu **Interreg South Baltic**. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań związanych z realizacją projektu transgranicznego, współpracę z partnerami międzynarodowymi oraz zapewnienie zgodności z wymaganiami programów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.

 

Zakres obowiązków:

– Koordynowanie realizacji projektu Boatman w ramach programu **Interreg South Baltic**,

w tym zarządzanie projektem i współpraca z partnerami krajowymi i międzynarodowymi.

– Przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wymaganiami programu.

– Monitorowanie i kontrolowanie wydatków projektowych, sporządzanie raportów

finansowych i merytorycznych.

– Zapewnienie zgodności działań projektowych z regulacjami UE oraz zasadami programu Interreg.

– Prowadzenie dokumentacji projektowej.

– Współpraca z instytucjami zarządzającymi programem Interreg South Baltic oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w projekt.

– Promowanie rezultatów projektu, organizowanie wydarzeń, spotkań i konferencji.

– Identyfikowanie i zarządzanie ryzykami projektowymi, podejmowanie działań naprawczych w przypadku opóźnień lub problemów.

– Raportowanie postępów projektu do instytucji zarządzających oraz interesariuszy.

 

Wymagania:

– Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie projektami, nauki społeczne, marketing-zarządzanie lub pokrewne).

– Doświadczenie w przygotowaniu dofinansowań Unijnych.

– Doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników potwierdzone szkoleniami

– Umiejętność prowadzenia projektów w programie MS Project potwierdzone szkoleniami

– Znajomość środowiska organizacji związanych z Dziedzictwem Kultury Morskiej

– Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem oraz pracy w międzynarodowym środowisku.

– Doskonałe umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne.

– Znajomość języka angielskiego – komunikacja z partnerami zagranicznymi.

– Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku.

– Dobra znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami.

 

Mile widziane:

– Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, szczególnie w jednostkach samorządowych.

– Znajomość języka niemieckiego, szwedzkiego lub litewskiego.

– Certyfikaty z zakresu zarządzania projektami (np. PRINCE2, PMP).

– Doświadczenie w prowadzeniu Rejsów Morskich

 

Oferujemy:

– Stabilne zatrudnienie w jednostce publicznej

– Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w którym będzie możliwość rozwoju zawodowego.

– Udział w interesujących projektach współfinansowanych z funduszy UE.

– Możliwość zdobycia doświadczenia w zarządzaniu projektami transgranicznymi i współpracy z partnerami z innych krajów.

– Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi w Urzędzie Gminy [Nazwa Gminy] zasadami oraz dodatki wynikające z realizacji projektów UE.

– Szkolenia i wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego.

– wynagrodzenie 4000-5500 zł brutto

 

Wymagane dokumenty:

– CV

– Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

– Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (np. certyfikaty).

 

Termin składania aplikacji

Aplikacje należy składać do dnia 17.12.2024 na adres e-mail: zmigm@zmigm.org.pl lub osobiście w Związku Miast i Gmin Morskich, ul. Wały Jagiellońskie 1 ; 80-853 Gdańsk  w godzinach pracy urzędu 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

Kontakt: Sylwia Lament, Specjalista ds administracji, tel.: 58 323 70 08, mail: zmigm@zmigm.org.pl

**Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.**