Miejsce pracy: Biuro Związku Miast i Gmin Morskich ul. Wały Jagielońskie 1 z możliwością częstych wyjazdów służbowych Wymiar etatu: ½ Etatu Typ umowy: Umowa o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia) Opis stanowiska: ZMiGM poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora Projektu UE Boatman, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie projektem finansowanym w ramach programu **Interreg South Baltic**. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań związanych z realizacją projektu transgranicznego, współpracę z partnerami międzynarodowymi oraz zapewnienie zgodności z wymaganiami programów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Zakres obowiązków: – Koordynowanie realizacji projektu Boatman w ramach programu **Interreg South Baltic**, w tym zarządzanie projektem i współpraca z partnerami krajowymi i międzynarodowymi. – Przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, zgodnie z wymaganiami programu. – Monitorowanie i kontrolowanie wydatków projektowych, sporządzanie raportów finansowych i merytorycznych. – Zapewnienie zgodności działań projektowych z regulacjami UE oraz zasadami programu Interreg. – Prowadzenie dokumentacji projektowej. – Współpraca z instytucjami zarządzającymi programem Interreg South Baltic oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w projekt. – Promowanie rezultatów projektu, organizowanie wydarzeń, spotkań i konferencji. – Identyfikowanie i zarządzanie ryzykami projektowymi, podejmowanie działań naprawczych w przypadku opóźnień lub problemów. – Raportowanie postępów projektu do instytucji zarządzających oraz interesariuszy. Wymagania: – Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie projektami, nauki społeczne, marketing-zarządzanie lub pokrewne). – Doświadczenie w przygotowaniu dofinansowań Unijnych. – Doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników potwierdzone szkoleniami – Umiejętność prowadzenia projektów w programie MS Project potwierdzone szkoleniami – Znajomość środowiska organizacji związanych z Dziedzictwem Kultury Morskiej – Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem oraz pracy w międzynarodowym środowisku. – Doskonałe umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne. – Znajomość języka angielskiego – komunikacja z partnerami zagranicznymi. – Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku. – Dobra znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami. Mile widziane: – Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, szczególnie w jednostkach samorządowych. – Znajomość języka niemieckiego, szwedzkiego lub litewskiego. – Certyfikaty z zakresu zarządzania projektami (np. PRINCE2, PMP). – Doświadczenie w prowadzeniu Rejsów Morskich Oferujemy: – Stabilne zatrudnienie w jednostce publicznej – Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w którym będzie możliwość rozwoju zawodowego. – Udział w interesujących projektach współfinansowanych z funduszy UE. – Możliwość zdobycia doświadczenia w zarządzaniu projektami transgranicznymi i współpracy z partnerami z innych krajów. – Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi w Urzędzie Gminy [Nazwa Gminy] zasadami oraz dodatki wynikające z realizacji projektów UE. – Szkolenia i wsparcie w zakresie rozwoju zawodowego. – wynagrodzenie 4000-5500 zł brutto Wymagane dokumenty: – CV – Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. – Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (np. certyfikaty). Termin składania aplikacji Aplikacje należy składać do dnia 17.12.2024 na adres e-mail: zmigm@zmigm.org.pl lub osobiście w Związku Miast i Gmin Morskich, ul. Wały Jagiellońskie 1 ; 80-853 Gdańsk w godzinach pracy urzędu 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku. Kontakt: Sylwia Lament, Specjalista ds administracji, tel.: 58 323 70 08, mail: zmigm@zmigm.org.pl **Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.**