Serdecznie zapraszamy na VIII edycję KONGRESU ZARZĄDZANIA ADMINISTRACJĄ SAMORZĄDOWĄ – 23-24 czerwca 2021 r. w ORLEN Arena Płock. Organizatorem wydarzenia jest Międzykomunalna Spółka Akcyjna MUNICIPIUM SA – wydawca Pisma Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA a partnerem Miasto Płock. Kongres Zarządzania Administracją Samorządową to największe spotkanie osób odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie urzędu oraz organizację pracy. Chcąc wesprzeć urzędy w ich prawidłowym funkcjonowaniu, podczas kongresu prezentujemy gotowe rozwiązania usprawniające działanie administracji, kreujemy trendy, promujemy ekspertów. Kongres Zarządzania Administracją Samorządową to 5 konferencji tematycznych: seminarium sekretarzy, kadry i płace, zamówienia publiczne, zarządzanie infrastrukturą i mieniem komunalnym oraz IT w administracji. Uczestnikami konferencji będą szefowie JST, sekretarze, dyrektorzy i kierownicy wydziałów odpowiedzialnych za kadry i płace, informatyzację i bezpieczeństwo urzędu, zamówienia publiczne, Centra Usług Wspólnych, Centa Usług Społecznych, radcy prawni. Więcej informacji na stronie: www.kongresadmnistracji.pl Rejestracja na stronie: http://www.kongresadministracji.pl/rejestracja/ Kontakt do Organizatora: email: konferencje@municipium.com.pl tel. 22 242 80 20/55